10 Şubat 2009 Salı

Spor Servisi

Aa, Yeni mi farkettin ? diyebilirsiniz..Evet, Fuat Akdağ ile Mehmet Demirkol'un sunduğu Spor Servisi programını yeni farkettim..Aslında NTV SPOR sürekli takip ettiğim bir kanal..Ama Spor Servisi programı sabah bana göre erken saatlerde olduğu için görmemişim..Ama bundan sonra izlerim..Gayet başarılı bir program..Fanatik ve Fotomaç tipi spor(!) gazetelerinin haberlerine lafları inceden giydiriyorlar..

Spor Servisi Pazartesi’den Perşembe’ye her sabah saat 11:30’da Ntv Spor'da..;)

7 yorum:

  1. merhaba
    njoysoccer ailesi olarak sana bir mail attık...
    okuyup cevabını vermeni bekliyoruz!

    YanıtlaSil
  2. Haftanın 4 günü onları izleme arzusuyla uyanıyorum walla Ntvspor başka bi hava kattı spor camiyasına ya akşam haberlerden sıkılan açıyo Ntvsporu spor anahaberlerini izliyo başarıların dewamı diler TBL maç yayınlarını geri almaları dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  3. karalamaca,

    maile cevap attım.. ;)

    Yaşar,

    Gerçekten Ntv Spor yeni bir soluk getirdi spor dünyasına..

    YanıtlaSil
  4. televizyonum da sadece bir kanal olsun o da ntv spor olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir program. Ama maalesef ben de izleyemiyorum. Saatleri uymuyor.

    YanıtlaSil
  6. tekrarı oluyor ama ne zaman olduğunu bilmiyorum..

    YanıtlaSil