15 Şubat 2009 Pazar

1-1: İyi oldu İyi..

Maçı izlemeyi düşünüyordum ama daha sonradan fikrim değişti izlemedim...Maç, Gökhan Ünal ve Bobo'nun golleriyle 1-1 bitmiş..Beşiktaş baya iyi oynadı diyorlar..Bizim maçımız hakkında attığım postta diğer takımların berabere kalmasını istediğimi söylemiştim..Bizim dışımızda Sivas-Trabzon-Bjk berabere kaldı çok şükür..Onların atamadığı golleri Fener atıp galip geldi ve bu haftanın en kazançlı çıkan takımı oldu..

BEŞİKTAŞ: Rüştü, İbrahim Toraman, Sivok, Gökhan Zan, İbrahim Üzülmez, Serdar Özkan (Delgado dk. 46), Cisse, Ernst, Tello (Erkan Zengin dk. 89), Yusuf (Bobo dk. 46) Nobre
YEDEKLER: Hakan Arıkan, Serdar Kurtuluş, Uğur, Zapotocny
TEKNİK DİREKTÖR: Mustafa Denizli
TRABZONSPOR: Sylva, Tayfun Cora, Egemen, Song, Cale, Yattara (Isaac dk. 70), Hüseyin, Selçuk (Serkan Balcı dk. 82), Colman, Umut (Alanzinho dk. 46), Gökhan Ünal
YEDEKLER: Onur Recep, Ceyhun Gülselam, Giray, Barış Memiş
TEKNİK DİREKTÖR: Ersun Yanal
GOLLER: Gökhan Ünal (dk. 29), Bobo (dk. 77)
SARI KARTLAR: Umut, Hüseyin (Trabzonspor)

2 yorum:

  1. Başlıkta bir yanlışlık var sanki :)

    YanıtlaSil
  2. yeni farkettim valla..:) düzeltiyorum hemen..

    teşekkürler..

    YanıtlaSil