9 Şubat 2009 Pazartesi

Acayip Hayvanlara Benziyirsen

Antalyaspor'lu Djiehoua -ismi de bir acayip- 2 km'den tanınacak adam maşallah..Sebebi ise adamın abartısız her yerindeki kaslar..Yanlış anlaşılmasın bodycilerle değil body sporuyla ilgileniyorum :) ama bu adamın vücudu harbiden sıradışı..Bodyciler de bu vücudun bilmem kaç katı vardır ama bir futbolcu için bu kadar kas fazla bence..Zencilerde 1 kas fazladır derler ama bunun ekstradan fazlaları da var herhalde..
Yanlış hatırlamıyorsam Galatasaray-Antalyaspor maçında bizim Kewell falan çok şaşırmış Arda'ya göstermişti bu adam insan mı ? dercesine..Zaten Antalyaspor'un Lig TV'de yayınlanan maçlarında ekran başına yarım saat önce geçerseniz yönetmen Musa Çözen antreman sırasında bu adamın kaslarını gösteriyor..Herif yürürken bacaklarının içinde çarklar dönüyor sanki ya..Abarttım mı ? Yok ya, abartmadım bence..

3 yorum:

  1. birebir hayvan bacakları kale direklerinin 2 katı zaten..

    spor bilimcilerini göreve çağırıyorum.. (:

    YanıtlaSil
  2. sonunda bana katılan blogcu çıktı ya.. :)

    YanıtlaSil
  3. insan suretinde hayvan:)

    YanıtlaSil