28 Şubat 2009 Cumartesi

Rapor # 11

#Uzun zaman sonra bir raporla daha karşınızdayım..Bu rapor serisinin özelliği yazıların arasının uzun olması zaten..Önemli bir sırdı bu.. :)

#Bloxoo'ya kayıt oldum..Blogumu oraya ekliyeyim de, daha bi sosyalleşsin istedim..Çok şey mi istedim ? Bence hayır..

#3 arkadaş bir spor salonuna gitmeye karar verdik..Üniversitenin spor salonu ile konuştuk..Aylık üye olamıyormuşuz, anca yıllık..o iş bize ters..Başka bir yer arıyoruz, kaliteli olması tercihimiz..

#Spor salonu işi şu an için araştırma aşamasında olduğu için halı saha maçlarına fena sardım..3 haftadır yağmur, çamur dinlemeden maç yapıyorum..

#Uygun fiyattan Şereftir Seni Sevmek atkısı satan varsa mailimiz sağ menüde..Takas olarak UNI poları da verebilirim..

#Daha önce bizim memlekete bir türlü kar yağmadığından yakınmıştım..Bu sefer bir hafta içinde 2 kere sağlam kar yağdı ama kar dindikten yarım saat sonra ortalıkta su ve çamurdan başka bir şey kalmadı..

#Bordo maçını izlediğim için kendimi şanslı sayıyorum..Keşke her maç o heyecanla geçse diyor insan..Kalp dayanır mı orası bilinmez tabi..

#Slumdog Millionare filmine gitmeliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder