8 Şubat 2009 Pazar

Neye Göre Sarı Kart ?

3 yorum:

  1. Çok yazık oldu... Taraf tutmamama rağmen sarı kartlarınca görünce yıkıldım yani. Anlamadığım bir noktayı da ben paylaşayım. Tamam senin değindiğin nokta da hakem arkadaşın kuralı bilmediğini gösteriyor ki, bu yazıyı okumadan ben bile tahmin ettim bunu... Ama şu bariz tekme yediği penaltı verilmeyen pozisyonu hala anlayamıyorum ki defalarca yapıldı bu daha önce. Bir oyuncu ceza sahası içinde düştüğünde sadece 2 seçeneği mi vardır hakemin? Ya penaltı, ya oyuncuya kart... Bazen diyolarya hani, 3 yaşında çocuğu koysan sarı vermez o pozisyona aynen öyle işte. Yazık, adam tekme yiyor düşmesi suç mudur yani? O pozisyonun %100 penaltı oldunu görebilmek için hakem yada hocası olmaya gerek yok. Tmm sen vermedin penlatıyı belki Lincoln'de istemio hakettiği halde ama bu atma olarak nasıl değerlendirilebilir hala aklım almıyor.

    Aklıma da son 1-2 ay içersinde uğur melekenin yazdığı çok güzel bir yazı geldi hakemlerle alakalı. Eğer ki okuma şansın olmadıysa arşivi bir karıştır derim. Ne kadar da haklı...

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyorsun..

    Mesela Oyuncu tekme yemiştir ama hakem penaltıyı gerektircek bir durum olduğunu düşünmüyorsa illa sarı kart mı vermelidir ? Oyuncu pozisyon gereği yere düşmüş olamaz mı ?

    YanıtlaSil
  3. 1. pozisyon neyse de 2.pozisyonda sarı kart vermesi doğru değildi . Lincoln oynamaya başladı bu seferde sakatlıkları ve cezaları cıktı :S

    YanıtlaSil