22 Şubat 2009 Pazar

MCMV

Eskiden beri Galatasaray'ın ürünlerinde MCMV yazısını görüyordum..Her seferinde de "Ulan acaba bu MCMV ne?" demekten de kendimi alamıyordum..Açıkcası internette araştırmak veya birine sormak hiç aklıma gelmemişti..Ancak geçen gün bir arkadaşımın bana MCMV'nin anlamını sormasıyla canıma tak etti ve gugıl'a yazdım..Yaptığım deriin araştırmalar sonucu MCMV'nin anlamını bulduğumu belirtmekten ve sizlerle bunu paylaşmaktan gurur duyuyorum..

"MCMV, Galatasaray Spor Kulübü lisanslı ürünlerinde tescillenen bir marka ve logodur. MCMV logolu ürünler Galatasaray Storelarda satışa sunulmuştur. Ayrıca roma rakamı dilinde 1905 (Galatasaray'ın kuruluş yılı) anlamına gelir."

Artık MCMV logolu ürünler üretilmiyor herhalde..Yada ben rastlamıyorum..

3 yorum:

  1. M= 1.000
    C= 100
    CM=900
    V=5
    MCMV=1905

    Biraz ukalalık yapayım :)

    YanıtlaSil
  2. müco bana sorsaydın söylerdim ya :D

    YanıtlaSil
  3. umidim,

    bilgilendirmek ukalalık mı olur yahu ? :D

    alperenash,

    dedim ya, sormadım hiç kimseye.. :)

    YanıtlaSil