10 Haziran 2008 Salı

Uçan Kamera..


Cumartesi günü maçta havadan çekimler vardı..Düşündüm, acaba bunu nasıl yapmışlar diye..Bi arkadaşım helikopterle çekiyorlardır dedi ama bana mantıksız geldi..Bir yerde okumuştum uzaktan kumandalı ve uçabilen kameraların çıktığını ve bunların basket maçlarında yayın yaparken kullanıldığını..ama nedense bu uçan kamera fikri bir futbol maçı için bana mantıksız geldi..baya meraklanmıştım..

Neyse ki maçın ilerleyen dakikalarında kale arkası kameraları havaya doğru çekim yaptığında görebildim bu esrarengiz kamerayı..iplerden kurulu bir düzenekte sahada istediği yere gidebiliyordu bu kamera..gerçekten iyi düşünmüşler..bazı pozisyonların tekrarını havadan izlemek daha bir keyifli oluyor..adı üstünde, havalı oluyor..=)

2 yorum:

  1. Örümcek kamera diyorlar bu sisteme sanırım..ya da ben sallıyorum

    YanıtlaSil
  2. doğrudur, kulağa mantıklı geliyor..

    YanıtlaSil