30 Haziran 2008 Pazartesi

Müzik Çıkmazı..

Eskiden beri genel olarak rap ağırlıklı müzik dinleyen biriyim..Ama sadece rap'e bağlı kalmadım..Kulağıma hoş gelen müziği türüne bakmadan dinledim..Fakat rock kulağıma hiç hoş gelmezdi..

Son zamanlarda ne olduysa kulağıma bateri sesi oldukça hoş gelmeye başladı..Sanırım bunda baterist olan arkadaşımında etkisi var..

Yavaş yavaş rapi'in yanında rock da dinlemeye başladım, zaten eskiden beri duman'ı dinlerdim ama şimdi rammstein gibi yabancı grupların şarkıları da hoşuma gidiyor..Fakat bir yandan hoşuma giderken bir yandan da metal dinlemeyi gururuma yediremiyorum..Neden mi? Eskiden laf attığım, tiplerine tüküreyim dediğim ve iğrendiğim insanların müziğini dinlemeyi gururuma yediremiyorum işte..:)

bakalım bu iç hesaplaşmanın sonucu ne olacak..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder