14 Haziran 2008 Cumartesi

Taçsız Kral..

*İzmirspor'da oynarken Galatasaray'a transferine karşı çıkan nişanlısının "ya Galatasaray, ya ben!" restine karşılık "Galatasaray!... o daha vefalı" deyip nişan yüzüğünü avcuna vererek cevaplayacak kadar severdi Galatasaray'ı.

* Sarı-kırmızılı renklere küçüktenberi hayrandım.Galatasaray izmir'e geldiğinde okuldan kaçar, maça giderdim. bence Galatasaraylılık din gibi, mezhep gibi yerleşmiş, köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım.

***fenerbahçe 20 bin, adalet bir yıl için 10 bin lira transfer ücreti teklif ederken, ben Galatasaray ile yıllığına 8 bin liraya anlaşma yağptığım gün mutluluktan uçuyordum.

* Galatasaray'ın alt yapısında 18 tane Metin vardı... Galatasaray'daki bu Metin'lerin sayısı bana söylendiğinde önce inanmamıştım. futbol okulunun çeşitli kademelerinde bu Metin ismi dikkat çekmiş ve onları biraraya getirmişler, sonra da bana haber verdiler, gittim hepsini kucakladım.

* Sahaya çıkmadan önce Allah'a dua eder, sahaya en son çıkmayı uğur sayardım, aut çizgisini geçerken daima sağ ayağımı atardım, maça başlamadan önce arkadaşlarım kaleye şut atarken, ben dolanıp durur, oyun başlayıncaya kadar topa vurmazdım... sakatlandığım zaman, secde ederek iki elim önde "Allah'ım sen bacaklarımı koru" diye dua ederdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder