30 Haziran 2008 Pazartesi

Takım Karmaşası..

Şurada söylemiştim çok önemli bir maçım olduğunu..Maç sonucunun ne olduğunu merak edenler olduğunu sanmıyorum ama yinede söyliyeyim dedim..:)

Maça saatler kala bir haber aldım, karşı takımın oyuncu olarak eksik olduğu ve benim karşı takımda oynayacağım hakkında..tabi hal böyle olunca bütün heyecanım gitti..ama bir bakımada iyi oldu, maç o kadar ciddiye binmedi ve olası kavgaların önü kesildi..

Ben sağ bek oynadım..maçın sonlarına doğru sol bek'e geçtim..aslında asıl mevkim forvet ama kendimden yaşça büyüklerle oynadığım için defans oynamaya mahkum kaldım diyebilirim..ama halimden memnundum..maçta bir gol attım vede çok sağlam, ayağa paslarla oynadım..kendimi övmek istemiyorum ama elimde değil..:)

bu güzel oyunum sonucunda benim eski takımımı yendik..

bu arada, halı sahaya abone olmuşlar bundan sonra her pazartesi maç var..yani bu akşam da maç var..bir de ben artık geçen maçta oynadığım takımın oyuncusuyum..yani eski takımımın sayfası benim için açılmadan kapanmıştır..profesyonelliği sevmem ama, napalım..:D

Bakalım bu maç ne olacak..en yakın arkadaşım rakip takımın kalesini korumaya çalışacak bu akşam..

Hayırlısı..Allah Yar ve Yardımcımız Olsun.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder