23 Haziran 2008 Pazartesi

Nostalji..

Geçen sene Şahan'ın yanılmıyorsam cuma geceleri NTV'de yayınladığı Kime Diyorum Ben programını ilgiyle takip ederdim..Bu sene yayınlanmadığına çok üzüldüm hatta..

Neyse, bu programda "İşin Aslı" diye bir bölüm vardı ki insanı gülmekten kırıp geçiriyordu..İşte, Kayhan adlı gerizekalı bir çocukla Orçun'un yaptığı canlandırmaları Danyal Gergin yorumluyordu..Manyak bir şeydi ya..

Bu gün o program aklıma geldi ve hazır youtube'a girmemi sağlayan siteyi de bulmuşken youtube'dan eski bölümlerin bazılarını izledim, normalde bir şeyi tekrar tekrar izlemekten zevk almam ama bu skeçleri izlediğimde her defasında gülmeye başlıyorum..noluyor lan?..:)

bugün izlediğim bir kaç skeçten en çok beğendiğim 2 skeçi sizlerle paylaşmak çok istiyordum ki bilgisayarımda sorun var youtube'a girmiyor şu an neyse, eğer paylaşsaydım eminim ki gülmekten yerlere yatacaksınız..:D

Youtube'a girmeniz için verdiğim site aracalığı ile videoları izleyebilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder