5 Haziran 2008 Perşembe

Nereye?..

Ben dahil bir çok kişinin blog yazmaya başlamak için cesaret aldığı, adına facebook'da gruplar açıldığı bir blogdu aceto balsamico..

Her gün düzenli olarak takip ediyordum acetoyu, mükemmel bir üslübu ve derin bir futbol bilgisi vardı..Okuyanları kendine hayran bırakacak cinsten..Sürekli olarak güncellenmesi ise harika bir şeydi..Mesela gece 24:00 da acetonun son zamandaki tüm yazılarını okuyup, acaba yeni bir yazı yazmışmıdır diye sayfayı yenilediğimi bilirim..

Bazen doğal olarak ara veriyordu..Ben bile şu dandik blogumu yazarken yoruluyorsam kim bilir o ne kadar yoruluyordur..=)..Ara verdiğinde bile üzülürdüm, gönlüm hep yeni yazılarını okumak isterdi..Ne mutlu ki bu aralar 1-2 gün sonra son buluyor ve tekrardan yazılar yazılmaya başlanıyordu..

Geçenlerde bir kilitin resmini görünce üzüldüm, kendi kendime "Gene ara verdi herhalde, bir iki gün boyunca canımız sıkılacak." dedim..Ama aradan 1-2 gün geçmesine rağmen bu kilit hala açılmamıştı, aklıma bırakabileceği geldi ama imkansız diye düşündüm..Çünkü mükemmel bir blogdu burası, tüm futbol severlerin yeni bilgiler edindikleri ve görüşlerini paylaştığı bir blog.

Son Düdük başlıklı yazıyı görünce inanmak istemedim..Çünkü bu işin üstadı, blog yazarlarına cesaret kaynağı olan kişi bu işi bırakıyordu..Artık blog yazmayı düşünen kişiler kimden cesaret alacaklardı?..Veya benim gibi blog yazarları kimin bloguna bakıp;"Ah bende de böyle bir futbol bilgisi olsa." diyeceklerdi, bloglarını yazarken kimi modelleyerek yazacaklardı..?..Tüm bu sorular aklıma takıldı, benim de blog yazma konusunda şevkim kırıldı..

İnşallah Aceto geri döner..3-5 kendini bilmez yüzünden üstad bu işi bırakmamalı..(her ne kadar yaptıkları çok aşşağlık bir şey de olsa)..Blogu yorumlara kapatarak da olsa geri dönmeli..Yoksa hiç bir şeyin eski tadının kalmadığı şu zamanlarda malesef blog işinin de eski tadı kalmayacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder