17 Mayıs 2008 Cumartesi

Yeni forma..

Kimileri beğenmedi formayı..aslında ilk resmini gördüğümde ben de beğenmemiştim ama Florya'da ki Store'a gittiğimde baya güzel olduğunu farkettim..ama almamı gerektiren hiç bir sebep yoktu..hatta almamamı gerektirecek 1-2 sebep bile vardı..bende geçtiğimiz sezonun parçalı formasının olması ve bu yeni formanın 82 YTL olması..
Tabi her zaman İstanbul'a gitmediğimiz için benim arkadaşlar fiyatın düşmesini falan beklemeden aldılar..(gerçi fiyatı düşse ne olacak ki..olcağı 77 YTL)..
Ha birde Ayyıldız yok diye eleştirenler oldu..aslında ayyıldızın olması gerekiyor..geçen sezonun şampiyonunun formasında oluyor ayyıldız..ama bu forma şampiyonluk maçımızın akşamı yani maçtan hemen sonra çıkarıldığı için belkide şampiyon olamama ihtimalimiz düşünülerek ayyıldız basılmamış olabilir..ama ilerleyen zamanlarda çıkacak olan formalarda ayyıldız olacaktır diye düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder