16 Mayıs 2008 Cuma

Rapor #3..

  • Daha 2 gün önce her şey bitti diyen adam şimdi geldi barıştı..büyüklük yaptı..helal olsun..böyle olması daha iyi oldu..ama şunu anladım..bünye olarak hocalarla atraksiyonu seviyorum..belkide bu yüzden son 3 senedir hep problem yaşıyorum..
  • Dün yine her zamanki gibi son derece iştahlı bir şekilde erik yerken dişlerimdeki tellerin kırılmasıyla moralim bozuldu..keyfim kaçtı..sonuç?..yarın 18:00 da dişçideyiz..
  • Show tv'nin yaptığı salaklık konusunda ayrıca bir yazı yazacağım..
  • Dün yine KV izlerken ekran başında uyudum kaldım..son 3 gündür erkenden uykum geliyor..hayırlısı..
  • Şimdi ise bakkala gideceğim..kola almaya tabiki..yoksa başka birşey için hayatta gitmem..=)
  • bakkalda bıktı artık benden..Gs bardağı almak için gidiyorum her seferinde..her gittiğimdede elimde yeni 2 kapak daha..:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder