16 Mayıs 2008 Cuma

Picasa

Arkadaşımdan duymuştum..Picasa..Kullanımı kolay bir resim düzenleme yazılımı diye..geçenlerde indirdim..ama yüklemek bir türlü nasip olmamıştı..neyse niyet ettim ve yükledim nihayet..


Kolay bir kullanım ve Türkçe arayüzün ardından programı bilgisayarıma yükledim..=)..yükledikten sonra programı açınca beni çok gıcık eden bir şey oldu..bilgisayarımdaki bütün resimleri hafızasına alıyor..bu da haliyle bilgisayarı yavaşlatıyor..anlayacağınız hem internette sörf yapmak hemde bu programın ilk açılışını gerçekleştirmek baya zahmetli oluyor..benden size tavsiye..programı ilk açtıktan sonra bilgisayarın başından bi yarım saat çekilin ve kendi haline bırakın..bu sizi sinir ve stresten kurtaracaktır..!=)


Ve resimleri hafızasına aldıktan sonra istediğimiz resimi seçip tut'a bastıktan sonra kolaj seçeneğine basıp resim üzerinde oynamalara başlayabiliyoruz..mesela yukarıdaki özel efektler gibi..ha birde netleştirme ve renk ayarları gibi kısımlar var..o da işin teknik vede kolay kısmı..tek tuşla tüm ayarları yapabiliyorsunuz..onları da tavsiye ederim..

Program kullanımı kolay ve tamamen yararlı.=)..tabi bir photoshop kadar profesyonel değil ama photoshopla kafasını yormak istemeyenler için ise tam ideal..

Ayrıca videolarlada oynayabiliyorsunuz sanırım ama daha o özelliğini tam olarak kavrayamadım...:D

Herkese tavsiye ediyorum..=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder