19 Mayıs 2008 Pazartesi

Rapor..#4

  • Dün halı saha maçı vardı..e tabi coşturdum her zamanki gibi..bu akşam gine var..gine çoşuyoruz anlayacağınız..
  • Coşturdum dedim ama belli bi noktada kaldı performansım..en üste ulaşamadı..sebebi?..mide bozukluğu.maçtan önce yenen 2 tabak bamya, biraz balık ve bir kase dolusu erik..bi ara sahanın ortasına çömeldim kaldım..rezil olmaktan korkmasam bırakıvercektim içimdeki her şeyi..ama tuvalete gitmek daha mantıklı geldi tabi..tuvalete gidiş ve dönüşünde elde ettiğim rahatlıkla attığım beleş ve sinsice bir gol..
  • selman:"olm bu mantı pişmemiş laann..!"
  • Dünden beri iyi vakit geçirdik seloyla..gelsin dürümler gitsin kızartmalar..en kötü günümüz böyle olsun..!
  • Dürüm demişken..insan elemanını biraz eğitir..:zil çalıyor..kim o?..PAKETT..!!!..siparişiniz efendim demek çok zor olmasa gerek..
  • Neyse maça gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder