28 Mayıs 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi Finali # 6

"Risk almamaktan daha tehlikeli birşey yoktur. Maç içinde asla korkak oynamadık ve başka yolda yoktu. Sezon içinde çok çalıştık ve biliyorumki bir çok insan mutlu oldu ve onlara borcumuzu ödemiş olduk. Messi'yi orta sahaya çektim çünkü orta sahada daha üstün olmak istedik. Top ayağımızda olmadığı zaman çok kötü bir takım oluyoruz. Tarihteki en iyi takım değiliz fakat 3 kupa birden kazanarak tarihimizdeki en iyi sezonumuzu geçiriyoruz ve bu zaferden dolayı çok mutluyum."
"İlk gol bizim için öldürücü oldu. Maça iyi başlayan taraf bizdik. Golü yedikten sonra maçı çevirebilme şansımız vardı fakat 2. gol işimizi zora soktu. Barcelona defansının arkasına adam sarkabileceğimizi düşünmüştük fakat Barcelona oldukça iyi savunma yaptı ve bu bizim için hayal kırıklığı oldu.İki kötü gol yiyerek kaybettik ama çok iyi bir takıma karşı oynadık. Barcelona'da Xavi ve Iniesta ikilisi topları çok iyi sakladılar. Bu da bizim işimizi oldukça zorlaştırdı."
"Çok mutluyum. Attığım gol çok önemli zamanda geldi. Yukarıda tanrı ve hak var. Bu takım bu şampiyonluğu haketti.Bu sevincimin anlamı "el sangre de mi padre(Babamın kanı)", bu kupayı babama adıyorum. Bu akşam çok mutluyum takımım kazandı ve bende buna yardımcı oldum bu gerçekten harika."
"Barcelona bizden daha iyi oynadı. Sadece 10 dakika oynadık ve daha sonra kendimizi bulamadık. Bugün iyi değildik ve taktiğimiz iyi değildi bu yüzden de herşey yanlış gitti."

Portekizli futbolcu, Barcelona'nın Arjantinli yıldızı Lionel Messi ile sürekli karşılaştırılması hakkındaki bir soruya ise, "Bu beni rahatsız etmiyor. Ben futbolcuyum bunlar alıştığım durumlar." yanıtını verdi.

"Kupayı kazandığımız için çok mutluyum. Eğer insanlar benim sahadaki en iyi oyuncu olduğumu söylüyorlarsa bundan çok onur duyarım ama bütün takım iyi oynadı. Bu kupayı aileme armağan ediyorum"
"Bence bu akşam bu kupayı kazanmak zorundayık ve kazandık. Manchester United daha iyi başladı fakat ilk bulduğumuz golle baskıyı üzerimizden attık. Şuan bir sezon içerisindeki 3. kupamızı kazanmış olduk ve diğer İspanyol takımlarının daha önce bunu yaptığını sanmıyorum.Bugün defansın ortasından oynadım ve Manchester United forvetini engellemeye çalıştım." "Geçen yıl hayal kırıklığı yarattım fakat bu yıl herşey değişti ve bundan çok memnunum. Bu kupa bir ödüldür ve beni bu takımda önemli yapmıştır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder