23 Mayıs 2009 Cumartesi

Rapor # 13

#Dün akşam Bursa'dan geldim, bir süredir bloga pek yazı giremedim..Bu 1 hafta daha böyle devam edecek sanırım..

#Az önce evimin dibindeki sitenin üstüne Hava Kuvvetlerimizin helikopteri neredeyse inecekti..Valla böyle bir şey görmedim ben..Sitenin dibindeki ormanda birileri var da onları mı arıyorlar anlamadım..Bir süre tur attı buralarda, sonra kayboldu..Evden uzaklaşmalıyım sanırım :)

#Bursa güzel şehir..Ne çok büyük nede küçük..Bursa'nın meşhur İskender kebabını güzel bir yerde yemek istiyorsanız cebiniz sağlam gitmenizde fayda var..

#Her Tv kanalında kolbastı oynayanları görmekten bıktım artık..İşi bilenler yapsa neyse..Sayelerinde zıplamak=kolbastı oldu..Tamam, bende anlamam kolbastıdan ama anlıyormuş gibi de yapmıyorum ama..

#Bu akşam CL finali var..Onun hakkında bir kaç post atarım sanırım..Messi'yi de severim ama inadına Cristiano Ronaldo diyorum :)

#Kurtlar Vadisi baya heyecanlı bir hal aldı..Herkes birbirini öldürmeye başladı, dizi ştandartlarını aştı..Takipteyiz..

#Gülben Ergen&Oğuzhan Koç'tan "Giden Günlerim Oldu" tüm bloggerlar için gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder