4 Mayıs 2009 Pazartesi

Gelenler

Duydum ki Diyarbakırspor'la Manisaspor Turkcel Super Ligi garantilemiş..Diyarbakırspor için sevindim..Tribünleri falan sağlamlaşmış diye duydum ama sadece duydum yani..Ne bi maçlarını izledim, nede haklarında en ufak bi bilgim var..Tribünü olmasa bile doğudan bir takım olsun ligde..Hoşgeldiniz diyorum Diyarbakır'a..

Manisaspor içinse sevinmedim..Denizlispor'la olan husumetinden dolayı bir türlü ısınamamışımdır Manisa'ya..Bir de buna deplasman yolunda vefat eden Özgür için yaptıkları çirkin şeyler eklenince iyice kin besledim..Gelene git dicek yetkimiz yok..Giderim bi Denizlispor-Manisaspor maçına, kafamdaki herşeyi dökerim sözcüklere ve rahatlarım..

3. olarak ise Karşıyaka gelsin diyorum..Tribünü için tabi ki..Zaten hiç bir takımı futboluyla değerlendirmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder