30 Mart 2009 Pazartesi

Adnan Polat'ın Açıklamaları

''Mayıs ayı sonunda, lig bittiğinde kimin nerede olduğunu göreceğiz. Biz varken kimse kendini şampiyon ilan etmesin''

'Bülent Korkmaz, iki maçta kahraman, cesur yürek ilan edildi. İki maçta da bin tane yakıştırma yapıldı. Bunu ben ayıplıyorum''

''Federasyon anti futbola karşı 1 adım attığı vakit, ben 5 adım atarım''

"İkinci yarının ilk altı haftasında size kıyılacak denmişti.Sivas'ta başlayan olaylar, ardından Kayserispor maçı. Lincoln'ün sahadan atılacağı söylendiğinde de inanamadım."

''Florya belli bir talimat ve yönetmeliklerle yönetiyor. Bunlara herkes uymak zorundadır. Alt yapıdan yeni gelen arkadaşımıza kural nasıl uygulanıyorsa, ona da uygulanıyor. Kendisi, bugüne kadar 159 bin Avro'ya kadar para cezası çarptırılmıştır. En son olayda da talimatlara uygun para cezasını kesinlikle keseceğiz. Ancak futbolcuyu da Galatasaray takımının bir üyesi olarak teknik heyete teslim edeceğiz. Bülent hoca isterse, hazırsa oynar. Bizim ilk hedefimiz oyuncuyu kazanmak ve bunun için elimizden geleni yapacağız''

"Galatasaray Adası'nda Fenerbahçe Yönetimi'ne bir yemek vermeyi düşünüyoruz. Biz davetimizi yapacağız, kabul etmek onlara kalmış. Kabul ederlerse büyük bir memnuniyet duyarız''

"Eren Talu, bu hafta sonuna kadar finansman sorunlarının biteceğini, inşaatın tekrar başlayacağını bana ifade etti''

''Kendisi yakından takip ediyor. Bu stadı kendi projesi olarak düşünüyor. Kendisine güveniyorum. T.C. Başbakanı bir projenin altına imza atarsa bu bitecektir. 29 Ekim'de bitmeyebilir de 3 ay sonra bitebilir''

''Transfer harcamamız 50-60 milyon dolar olduğu söyleniyor. Böyle rakamlar yok, kimse hayal ürünü rakamlar vermesin''

''Gereksiz spekülatif senaryolar ortaya koymasın, profesyonel takımla ilgisi yok, oranın patronu Bülent Korkmaz'dır. Onlar 20 senedir tanışıyor. Kendi aralarında sohbet etmek isterlerse edebilirler. Keşke 20 tane daha Feldkamp olsa da en ucuz maliyetle en kaliteli futbolcuları alabilsek. Bunların arkasında başka şeyler aramayın''

Adnan Polat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder