30 Mart 2009 Pazartesi

Milyoner

Bu filmi izleyeli aylar oluyor belki de..Yazmak bugüne nasipmiş diyelim..

Film aldığı Oscar'ları sonuna kadar hakediyor bence..Hele müzikleri..Müzik dalında da Oscar almıştı yanılmıyorsam..Zaten uzun zamandır Power Fm'de dönüp duruyor film müzikleri..Filmin cd si elinize geçti ise mümkünse ses sistemi ile izleyin filmi..Bana hak vereceksiniz..

Film aslında beklemediğim türden çıktı..Ben olayların yarışma sonrasında gelişeceğini düşünüyordum filme gitmeden önce..Ama film geçmişin hatırlanması ile oluşmuş..Gayet de güzel olmuş..

Resimdeki veletlerin oyunculuklarına da bayıldım gerçekten..

Mutlaka izleyiniz efendim..

1 yorum:

  1. Jamal'in çocukluğunu oynayan çocuk gerçekten çok güzel oynamış hayran kaldım valla :) Latika için de ayrı bi parantez açmak lazım heralde Allah nazardan saklasın pek bi güzel

    YanıtlaSil