25 Mart 2009 Çarşamba

Acayip Hayvanlara Benziyirsen vol.2

Daha önce aynı başlık adı altında Djiehoua hakkında bir şeyler karalamıştım..Bunu bir konsept haline dönüştürmek aklımda yoktu ama ligimizde bu konseptte oyuncular fazla arkadaş..Bu sefer ki konuğumuz Eskişehirli Ivesa..

2.05'lik kule görünütüsündeki bu kaleciyi ekranda gördüğüm zaman tırsıyorum desem yeridir..Havadan topları yemiyor zaten..Köşelere uçtuğunu da pek görmedim(Eskişehirspor'u takip etmediğimden olabilir)..Rakip takımlar için büyük avantaj olan kornerleri yutan bu adam degaj kullanırken de garip bir şekle giriyor..

Yeri geldi, beyin travması geçirdi bu adam..Devlerin aşkı büyük olur derler, futboldan ayrılamadı yani..Ne mutlu ki ciddi bir rahatsızlığıda olmadı..Eses'de başarılı bir kariyeri var..Devamı gelir inşallah..

Son olarak: Asla bu adamın yerinde olmak istemezdim !

3 yorum:

  1. @ Vincenzo

    aynen öyle (:

    sivok zannedersem bu adama kafadan zekice bi gol atmıştı. yanılıyor da olabilirim ama bu kuleler yere doğru vurulan toplarda çaresiz çoğu zaman (:

    YanıtlaSil
  2. Es-Es maçında tam önümdeydi.Engelli bir arkadaşımı götürdüğüm için tam kalenin arkasındaki özel(!) bölümden izledim maçı yanımdaki dostum bana 'şeytan diyor gir sahaya şunun kafasını kır'dedi.Yakından görmenizi önerim o zaman daha hayvani görünüyor :)

    YanıtlaSil