8 Aralık 2008 Pazartesi

Olmadı Sanki ?

Daha önce şurada Kral'ın yorumculuğa başladığını ve bundan sonra Stadyum programını izleyeceğimi söylemiştim..

Stadyum programını izlemeye başladım ama Kral'ın yorumlarından pek tat alamadığımı söyleyebilirim..Zaten yorumlarını çok uzun tutuyor..Akıcı konuşsa uzun süre konuşması problem olmaz ama akıcı konuşmadığı için insan dinlerken bıkıyor diyebilirim..Dün programı izlerken tam da Kral'ın Yorumlarını uzun tutmasının problem teşkil edeceğini düşünüyordum ki Ömer Üründül, Erdoğan Arıca'ya sözün bir türlü kendisine gelmemesinden dolayı sitem etti..

Kral ilerleyen günlerde tecrübe kazanır diye düşünüyorum ama bir yandan da aklıma Hakan Ünsal ve Ergün Penbe'nin yorumculuğa başladığı zamanlar aklıma geliyor..Gayet başarılılardı bence..Tabi insanları böyle kıyaslamak doğru değil ama insanın aklına böyle düşünceler gelmiyor değil..

Stadyum'da hal böyle olunca dün akşam Maraton daha bir çekici geldi..Zaten şansal ile doberman ömer güvenç'in de katkılarıyla yemek ısmarlama bahanesiyle İmparator'u programa çıkarmışlar..Muhabbet güzeldi..Uzun lafın kısası dün akşam ki seçimim maraton'du..

Kral'ın yorumculuk mevzusuna gelince; inş. beklediğimiz performansı sergilemeye başlar.:).Ancak stadyum programının bu kadroyla uzun süre devam etmeyeceğini düşünüyorum..

Kralı eleştirmek haddimize değil ama..Yaptık bir hata, Allah affetsin diyelim..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder