16 Ocak 2009 Cuma

Rapor #9

#Sınavlarım iyi geçiyor çok şükür..Sınavlardan dolayı geçtiğimiz 2 hafta boyunca yazı yazamadım..Artık yeniden yazmaya başladım..

#Halı saha maçında ayağıma yediğim tekme sebebiyle ayağım fena halde ağrıyor..Tam yerine vurmuş hıyar..

#Müzik dinlerken tür ayrımı yapmam fakat genelde rap dinlerim..ama dediğim gibi, rapi diğerlerinden ayırmam..kulağıma hoş gelen her tür müziği dinlerim..Eskiden Sagopa Kajmer dinlerdim ama sonradan ne olduysa soğudum..şimdilerde bir kaç şarkısını dinledim de, tekrar Sagopaya dönüyorum galiba.. :)

#uA Denizli tek kat atkı üretilecektir..Almak isteyenler yorum bölümüne lütfen..

#Vali'ye gittim..Herkes mutlaka gitsin !

#Bazen keşke İstanbul'da yaşasaydım diyorum..Ama gel, gör istanbul bizi neyledi diyenleri de duyar gibiyim.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder