23 Ocak 2009 Cuma

Endüstriyel Taraftarlık..

Taraftar sayısı hep tartışma konusu olmuş, Bestelerde bile dile gelmiş bir konudur..Bu kadar tartışma konusu olmasına rağmen bir türlü de sonucu kesin olarak belirlenememiştir..Zaten ne kadar araştırma da yapsalar, anketler de düzenleseler belirlenemez bence..Neyse..

Taraftar sayısını belirleme işini bu sefer Hürriyet Gazetesi üstlenmiş..Hemde Sms gönderme yolu ile..Sloganları ise "Ölesiye haykırdık, Ne heyecanlar yaşadık bir mesaj mı atmayacağız !"..Atmayacağız arkadaş ! Herkes gibi Hürriyet gazetesi de biliyor yaptıkları kampanya sonucunda gerçek taraftar sayısının belirlenemeyeceğini..Zaten amaçlarının taraftar sayısını belirlemek değil de, para kazanmak olduğu açıkca ortada ..

Hürriyet'e en çok para kazandıran taraftar, en büyük taraftar olacak..Yemezler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder