23 Temmuz 2008 Çarşamba

Security

Her sabah çalıştığım AVM'ye geldiğimde doğal olarak kapıdaki güvenlik kontrolünden geçiyorum..
Hani şu dikdörtgen bi cihaz varya, üzerinizde metal olursa ötüyo falan..işte o..

Çalışmaya ilk başladığım zamanlar güvenlik görevlisi telefon ve anahtarlarınızı çıkarın dediğinde hep çıkarırdım, ama daha sonralardan kendi kendime bir karar aldım; cebimdeki eşyaları çıkarmayacağım diye..güzel de oldu, istediğim gibi rahat rahat geçiyorum cihazdan..:)

Bu yazıyı yazmama beni sevkeden asıl durum şu: cebimde telefonum olduğunda çoğu zaman cihaz ötmüyor, ama cebimdeki her şeyi çıkardığım zamanların çoğunda ise cihaz ötüyor(bunun sebebi diş tellerim mi diye düşündüm ama alakası yok sanırım..:))..

Feryat ettiğim nokta ise tam burası, adam gibi cihaz koyun bari de ne zaman ötceğini bilsin, beni sinir etmesin..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder