9 Temmuz 2008 Çarşamba

Dünya'dan uzak..


Malumunuz çalıştığım için dünyadaki gelişmelerden oldukça uzak bir yaşam stiline sahip oldum..

ee, bi insan sabah 10 da evden çıkıp gece 11:30 da eve girerse ve kaldığı evde internet yoksa bu durumun olması oldukça normal gözüküyor..

mesela Harry Kewell'ı transfer ettiğimizi facebook'tan öğrendim..(herkes harry kewell'ın fanı olmuştu.)

Hasan Doğan'ın vefat ettiğini Popeyes asistan müdüründen öğrendim..

Ergenekon tutuklamalarını arnavutluk'a tatil yapmakta olan arkadaşımla yaptığım telefon konuşmasında öğrendim..

sanırım hayattan ne kadar uzak olduğumu anlamışsınızdır..:)

2 yorum:

  1. Yuh :D afedersin tepkim için de, en komiğime giden de şu arnavutluktaki arkadaşınla olan muhabbetin sonucu Türkiyede günlerdir konuşulan olayı duymş olan. Türkiye çalkalanıyorr huuuuuuuu uyan :)

    YanıtlaSil
  2. tepkin gayet normal ama ben de haklıyım ya..tv izlicek vaktim olmuyor..ama yavaş yavaş gündemi takip etmeye başladım..=) :D

    YanıtlaSil