28 Nisan 2008 Pazartesi

1-0


Derbi ile alakalı bir yazı yazmak için geçmiştim pc nin başına..ama TD'de bu yazıyı görünce hayran kaldım ve aynen buraya kopyaladım..

Samiyen'le bir "inanç" gecesiyle yüzleşmek zordur. Futbolu unutursun. Koşamazsın. Birbirine girersin. Daha önce Dünyanın en büyükleri bile Samiyen'de "inanç" gecelerinde aciz durumlara düşmüşken Fb'nin çıkması söz konusu olamazdı. Bu akşam Samiyen'de inanç gecesiydi. 14 mayıs gibi, Milan maçı gibi, RM maçı gibi sadece maça konsantre olmuş ve inanmış taraftar ve takım vardı. Samiyen'i cehennem olarak adlandıranların etkilendiği asıl şey alev alev yanan o inancın ateşidir.Yoksa oyuncular değişir,izleyenler değişir,oyun bile değişir. Ama Samiyen'de "inanç" gecelerinin skoru gep bellidir. Hep rakip için cehennemdir. Golü atana kadar Samiyen rakibini boğdu. Her iklili mücadelede,her mevkide. Kesin bir üstünlüğümüz vardı. Golu bulduktan sonra oyunu kontrol edip hızlı çıkışlarla skoru artırmaya çalıştık. Eğer gol gelmeseydi maçın sonuna kadar o baskı devam ederdi.Hatta bir 180 dakika daha. O denli inançlı bir takım vardı sahada.Tek tek oyuncu adı telafuz etmek anlamsız. Sadece Mecidiyeköy'ün ortasında Samiyen'i kızıla boyayanlar vardı. Dakika 93 hala Fb defansına pres yapan oyuncularımızı gördüğümde maçı kazanan asıl güçten emin oldum. Maçı Samiyen kazandı. Aksini hiç görmedim. Taraftar ve takım bu denli inandığında Samiyen cehennemdir. Herkes için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder