29 Kasım 2008 Cumartesi

Derbi Zamanı

Bu akşam malumunuz fenerbahçe-beşiktaş derbisi var..Bende bu akşam için hiç bir program yapmadım ve evde oturup maçımı izleyeceğim..

Galatasaray'lı olduğum için fb-bjk derbi maçlarını izlemek ayrı bir keyif veriyor bana..çünkü iki tarafıda desteklemediğim için son derece stressiz bir şekilde izliyorum..iki takımıda sevmem ama fb'ye bjk'den daha çok nefret ettiğim su götürmez bir gerçek..yani beşiktaşın yenmesi beni daha çok tatmin eder ancak bjk yendiği takdirde ligde lider konumuna geliyor..bu sebeple gönlümden geçen skor beraberlik..zaten istatistiklere de baktığımız zaman kasım ayında beraberlikler göze çarpıyor..ben bu tip istatistiklere inanmam ama inananlar için söyleyelim:

Ezeli rakipler bugünü dek kasım aylarında toplam 36 karşılaşmaya çıkarken, bunlardan 11'ini Beşiktaş, 10'unu Fenerbahçe kazandı, 15 maç da berabere sonuçlandı.

Kasım ayında Beşiktaş'ın toplam 41 golüne, Fenerbahçe 39 golle yanıt verdi.

Bu akşam gollü ve sonucu berabere biten güzel bir maç izlemek dileklerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder